sobota, 30 marca 2013

Wesołych Świąt!

Drodzy moi Czytelnicy,
Niezależnie od tego, czy świętujecie Zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa, czy Natury do życia po zimie...
...życzę Wam wszystkiego dobrego, chwili spokoju, odpoczynku od codziennej bieganiny i przede wszystkim radości, bo to wszak radosne święta.

A poniżej baardzo stara, tysiącletnia pisanka (ze szwedzkiej Sigtuny, zdjęcie z historiska.se):



P.S. Jeśli nie świętujecie absolutnie niczego, a te kilka wolnych dni jest dla Was tylko okazją do odpoczynku, to też Wam wsiego dobrego życzę, a co :)

1 komentarz:

  1. Jestem bardzo szczęśliwa tego dnia, bo właśnie zdarzył mi się cud, nigdy nie spodziewałam się, że będę już z moim chłopakiem, ale dzięki DR ELLEN, potężnemu czarodziejowi, który to umożliwił. Szukałem w Internecie 29 grudnia 2021, aby zobaczyć, jak mogę przywrócić moje życie miłosne i natknąłem się na wiele świadectw o DR ELLEN. Sięgam do niej i jestem wdzięczna za jej pomoc, teraz mój chłopak wrócił ze mną. Dziękuję DR ELLEN Będę nadal zeznawał za Ciebie. Możesz zaufać DR ELLEN, aby rozwiązać Twoje problemy% 100 z uczciwością kontakt e-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    Whatsapp: +2349074881619

    OdpowiedzUsuń